Bemutatták a WCF megújult logóját és weboldalát
Beau Welling, a WCF elnöke és a világszövetség munkatársai által előzetesen meghatározótt 6 “Big Ideas” alapján kitűzött cél volt a World Curling rebrand-je.
A logó és arculat újragondolása egyben a WCF újrapozícionálását is jelenti. Ezzel újrafogalmazzák a márkaidentitást, alkalmazkodnak a fiatalodó és sokszínű célközönséghez, valamint egy megjelenés alatt egységesíti a World Curling programjait.
Az új logó a curling két alapvető elemét szimbolizálja: A külső kör a kő forgásából merít ihletet, míg a belső elemet úgy tervezték, hogy a jégen végzett seprűmozgást utánozza. A két elem együttműködéséből születik az előrehaladás, amivel reprezántálni szerették voln a WCF irányelveit és célkitűzéseit is. Mindez a WePlay és a WCF közös együttműködésének eredménye.
A weboldal ugynott érhető el, mint idáig. A rebrandről ITT írnak részletesebben.